سلام به تمام دوستان نادیده من ، ممنون از بازدید و پیامهای پر مهرتون ... سئوال شده که چرا دیگر نمی نویسم ... برای مدتی گرفتار مسائل شخصی هستم امید به خدا خواهم نوشت و سعی دارم ویدئو هم تهیه کنم به همین جهت در حال حاضر امکان پذیر نیست اما خوشحال خواهم شد دستورهایی که مد نظرتون هست و مایل به یادگیری هستید  را برایم ارسال کنید در اولین فرصت تهیه خواهم دید . به امید شنیدن از شما عزیزان